ח"כ ביסמוט: "צריך להקשיח את המלחמה בטרור"

אייל ראובן No Comments on ח"כ ביסמוט: "צריך להקשיח את המלחמה בטרור"

ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "גירוש משפחות, והריסת בתים זה הדברים שמרתיעים. חובת ההוכחה היא עלינו, לציבור מותר לשאול על הממשלה. אנחנו צריכים לעשות יותר ממה שעושים היום" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבוקר שאחרי האסון הקשה בחווארה בו נרצחו שני האחים הלל ויגל הי"ד על ידי מחבל נתעב, ח"כ בועז ביסמוט התראיין לבצלאל קאהן ולדוד חכם ב"מהדורת הבוקר" התייחס למצב הביטחוני. "אנחנו נלחמים בטרור הזה כבר 100 שנה, הדבר הנורמלי הוא שהורים קוברים את ילדיהם ולא ההיפך, זה מצב לא נורמלי. צריך להקשיח את המלחמה בטרור".

"אנחנו פועלים בחקיקה נגד הטרור, גירוש משפחות, והריסת בתים זה הדברים שמרתיעים. חובת ההוכחה היא עלינו, לציבור מותר לשאול על הממשלה. אני אומר שאנחנו צריכים לעשות יותר ממה שעושים היום" הוסיף ביסמוט.

"אנחנו חיים עם אנשים שלא מכירים בקיומנו כאן, גם לא בתל אביב וגבעתיים, העולם לא מבין את זה. הוועידה אתמול בעקבה, נועדה להתמודד עם האתגר הביטחוני" אמר. "אנחנו אישרנו מאחזים בהתיישבות, מה שלא קרה בממשלה הקודמת. האמריקנים ביקשו מאיתנו את המפגש הזה, אנחנו עושים הכל כדי להחזיר את הביטחון".

לגבי ההתפרעויות האלימות של יהודים אמש בחווארה אמר: "אנחנו מדינת חוק, אני רוצה לראות תגובה קשה נגד המפגעים, התפקיד של הצבא הוא להגיב, שאזרחים לוקחים את החוק לידיים זה מסוכן".

האזינו:



0 תגובות